Ubisoft

Zdroje

Wikipedia
Zpět na Google

Základní informace

Ubisoft Entertainment (dříve Ubi Soft) je francouzské vývojářství a vydavatelství počítačových her. Hlavní sídlo společnosti je v Montreul-sous-Bois ve Francii. Společnost má pobočky ve více než dvaceti zemích. V roce 2004 byl Ubisoft třetí největší nezávislý herní vydavatel v Evropě a sedmý největší ve Spojených státech. Jeho obrat za období 2002–2003 byl 453 milionů eur a v následujícím období 2003–2004 vzrostl na 508 milionů eur. V roce 2005 Ubisoft zaměstnával přes 3500 lidí, z nichž 1700 pracovalo v produkci. Největším vývojářským studiem je Ubisoft Montreal, který v roce 2004 zaměstnával více než 1 600 lidí. Yves Guillemont, jeden ze zakládajících bratrů je členem představenstva a CEO. V letech 2008–2009 dosáhly tržby Ubisoftu 1,058 miliardy eur a poprvé ve své historii přesáhlo hranici 1 miliardy. Ubisoft Australia se stará o distribuci her od Square Enix.

Hratelnost jejich her

Je od základu příšerná.

Historie Progamingu, tzv. eSport

Ke konci 90. let po celém světě vznikaly první velké mezinárodní turnaje. Mezi nejznámější patří Cyberathlete Professional League, kterou založil Angel Munoz a spustil boom nového průmyslového odvětví. Soutěž, která se odehrávala v městech USA i Evropy, byla skvělou příležitostí pro počítačové hráče, jak získat velké finanční odměny. Jednotlivá klání navíc mohly sledovat tisíce diváků přímo v turnajových halách na promítacích plátnech nebo skrze přes internete streamované vysílání. Opravdový elektronický sport se však začal rozvíjet zejména v 90. letech a pomyslné pevné základy získal až v roce 2000, kdy se korejská společnost ICM rozhodla po vzoru olympijských her vytvořit olympiádu elektronického sportu, která nesla jména World Cyber Games. Od roku 2002 se jí účastní také čeští reprezentanti. Zatímco WCG je hráči bráno jako herní olympiáda, pomyslné mistrovství světa je přidělováno Electronic Sports World Cup. Tento turnaj se od roku 2003 koná ve Francii a účastní se ho vítězové národních kvalifikací účastnících se zemí. Hráči soupeří v několika vybraních herních titulech o statisíce Dolarů. Podobně jako u WCG, i zde se turnaje účastní čeští hráči. Další významnou soutěží je Major Leauge Gaming, která se pořádá v severní Americe. Jedná se prakticky o tamní největší ligu, do které se zapojují statisíce hráčů. MLG je také spjata s podporou konzolových her. V současnosti mezi podporované hry patří mimo jiné Starcraft II, v budoucnosti by se do popředí mohou dostat také mobilní hry. Mezi světové soutěže lze zařadit také World Series of Video Games, která se skládala ze série LAN turnajů pro hry Counter Strike, Quake 4 a Warcraft 3. Unikátní turnaj měl navázat na úspěch CPL. Mezi světové turnaje, které daly věhlas elektronickému sportu se řadí také World e-Sports Games. Ta vznikla podobně jako WCG v Jižní Koreji a měla být naplňována pravidelnými a divácky atraktivními LAN turnaji. Začalo se soutěžit v Counter Striku a Warcraft 3. Mezi přelomový turnaj lze řadit také Championship Gaming Series. V počátku ryze severoamerická soutěž, která se rozšířila do celého světa, který byl rozdělen do několika regionů, jenž reprezentovalo několik profesionálních týmů. Turnaj byl ve své době hodnocen jako nejvíce dotovanou progamingovou akcí všech dob a získal si takovou popularitu, že jednotlivé zápasy byly vysílány na sportovní televizi Eurosport.

Jdi na začátek

Menu

Hratelnost
Progaming, tzv. eSport
Obrázky


▒█▀▀█ ▒█▀▀▀ ▒█▀▀█ ▀█▀ ▒█▀▀▀█ ▒█▄░▒█
▒█▄▄▀ ▒█▀▀▀ ▒█░▄▄ ▒█░ ▒█░░▒█ ▒█▒█▒█
▒█░▒█ ▒█▄▄▄ ▒█▄▄█ ▄█▄ ▒█▄▄▄█ ▒█░░▀█

▒█░░░ ▒█▀▀▀█ ▒█▀▀█ ▒█░▄▀
▒█░░░ ▒█░░▒█ ▒█░░░ ▒█▀▄░
▒█▄▄█ ▒█▄▄▄█ ▒█▄▄█ ▒█░▒█

▒█▀▀█ ▒█░▒█ ▀█▀ ▒█▄░▒█ ░█▀▀█
▒█░░░ ▒█▀▀█ ▒█░ ▒█▒█▒█ ▒█▄▄█
▒█▄▄█ ▒█░▒█ ▄█▄ ▒█░░▀█ ▒█░▒█